Onsdags-svammel.

Åh jag är nog sockerberoende...bara måste ha något sött till kaffet!! Tyvärr så hade vi ingen mörk choklad hemma så jag offrade mig och tog en chokladbit av ungarna :-) Fattar ni att de fortfarande har godis kvar efter påsk? Nästa år får vi säga att de inte vill ha en enda godisbit av någon, utan bara någon sak i ägget istället! Ett par strumpor eller nåt. Och då fick de ändå inget godis i äggen av varken oss eller Pappa & Inger. Var kommer allt godis ifrån???

       

Mina favoriter när det gäller mörk choklad! Och jag som avskydde det för ett tag sedan...vad man kan ändra smak! Det var när vi var i Göteborg förra våren jag blev frälst, i Anthon Bergs Strawberry & Orange :-)




Annars så är jag väldigt sugen på de här godingarna just nu. Fick såna förra helgen och både Alfons & jag mumsade för fullt. Något för lördagen kanske?


Nej nog med godisprat. Jag ska plugga, men alla måste ju ta rast eller hur? Det är otroligt mycket just nu, men det är ju inte så konstigt när man pressar ihop två terminer till en, typ. Har iallafall fått reda på två betyg av tre färdiga kurser och jag är så lättad och glad. Att lilla jag fixar det liksom! Synd att man ska tro så lite om sig själv. Men uppenbarligen är jag inte den jag var förr. Jag jobbar på att peppa mig själv, både när det gäller plugget och andra saker. Vad folk tänker och tycker en massa till exempel! Låt dem snacka skit och ha sitt lilla roliga då! Deras huvudvärk, deras förlust! :-P  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0