Vårnytt.

Ny vårig look på bloggen! Vad tycker ni? Det känns verkligen som om man har lite vårkänslor på gång.

Lusten att göra om hemma till exempel. Tuvas rum är på gång att få förnyelse. Annars är vi faktiskt nöjda på det stora hela med vårt lilla söta hus! :-D Behövs bara lite piffning.
På tal om piffning, slängde iväg en beställning på lite våriga/somriga kläder. Men där måste jag säga att Ellos är flera gånger bättre än H&M. För på H&M slår det aldrig fel, ingenting har ju för fasen samma datum??
Jag vet att det sagts förut, men det tål att upprepas!!!
Hur onödigt är det inte att skicka ut typ 8 olika paket för en order? Nu kommer allt i samma i slutet på april istället.
Vilket ioförsig inte gör någonting, men det är irriterande.



Kostar nästan gratis, 29.50!


Jag ♥ ljusrosa



Härligt somrig klänning.


Snygg modell och snygg färg!



Gubben ska bli fräsch i vår också!



Kommentarer
Postat av: Annelie

åh vad roligt med nytt :) både layout o shopping!



men vår... det känns ganska avlägset tycker jag. idag har det snöat/regnat om vart annat varvat med blåst. inget härligt alls :/



fin layout iaf! jag håller på o filar lite på en ny jag också men har inte kunnat bestämma mig riktigt för hur jag vill ha den. tänkte förbereda allt utom bilderna, så den är klar att läggas upp när bebisen har tittat ut!



ha det bra! kram

2010-01-27 @ 20:38:09
URL: http://anneliecannervik.blogg.se/
Postat av: Linda

fint med ny vårlook!

jag vill också ha rosa kuddar - massor!

2010-01-28 @ 12:36:42
URL: http://matildasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0