Mobilblogg!

Ja jag tänkte prova att mobilblogga! Får se om det funkar. Sitter i bilen på väg hem från Ljungby, lite smådeppigt för det har varit så mysigt. Sen känns det som jag har gråt kvar i halsen sen bröllopet igår också! Gud vad fint det var. Jag och mamma satt gömda bakom varsin filt och snyftade medan Henke gnällde om att det var väl nog nu med bröllopsteve. Vad olika man kan vara... Återkommer med bilder en dag. Har ju många att visa från Tuvas födelsedag bland annat. Nu väntar en till vecka ledigt innan sommarjobbet tar vid. Gött. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad ska du jobba med i sommar?

Kram!

2010-06-20 @ 14:33:06
Postat av: Lisa

Det är mitt vanliga jobb på samma servicehus :) Bara det att jag är semestervikarie i sommar. Kram!

2010-06-20 @ 14:50:25
Postat av: kusin ida

Hej

hoppas ni hade det trevligt hos mamsen och att ni gottat er ordentligt nu =)

Jag kollade inte så mycket på Bröllopet men tyckte de var fina och att Daniel höll ett fint tal, men jag får nog hålla med Henke men bara liiiite....jag tycker oxå att det får vara nog med bröllops snack vad det gäller de kungliga nu =)



Hoppas vi snart kan ses....KRAMAR

2010-06-20 @ 19:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0