En septemberdag.

Har haft en superstressig dag! De dagarna jag pluggar hemma brukar vara lugnare givetvis, men inte just idag. Den här uppgiften krävde massor av eftertanke för att få till den som jag ville. Perfektionist ibland... Har nog suttit oavbrutet vid datorn i sex timmar och skrivit! :-O
Men nu är det gjort, den uppgiften är mailad till min lärare och jag kan se fram emot nästa uppgift. Hehe.

Härligt var det iallafall att komma till skolgården och se mina glada ungar :-) Och få hem dem och bara mysa... Ibland längtar man extra mycket efter dem, så är det ju. Ser verkligen fram emot en ledig dag med dem imorgon! Egentligen inte alls ledig för jag skulle kunna fylla den med studier, men jag vill att barnen ska få lite extra ledigt om de har möjlighet. Det är fullt ös för dem på dagarna och går ju mer regelbundet nu så jag tycker de behöver få vara hemma gärna en dag i veckan förutom helgerna! Jag menar, kan man inte så kan man inte men om man har möjligheten. Jag kan ju plugga extra hårt när de väl är där, eller på kvällen om det krisar. Förstår mig inte på folk som "fuskar" och säger att de jobbar men är lediga, och barnen får vara heltid på förskolan- vansinnigt! Det lär de ju ångra när barnen är stora?!









Envisa, busiga och trotsiga ibland- men alltid mina gullungar!!  


Kommentarer
Postat av: Linda J

åå, vad stora de blir!!

fina så!

håller såå med dig ang fuskandet, varför vill man inte ha dom hemma liksom?? även om det stundtals är väldigt intensivt här hemma nu med båda hemma hela veckorna... ;)

2010-09-09 @ 18:19:53
URL: http://matildasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0