Lördags-seg...

Är så fruktansvärt trött idag! Efter en kanonrolig kväll på Cloetta center igår kväll med mamma, syrran och ca 3400 tjejer till som var och såg killarna som var med i showen. Har aldrig varit på Ladies night tidigare men kan absolut tänka mig en repris nästa år! Min favorit är ju Martin Stenmarck, men de andra var inte dåliga heller.

Förutom tröttheten efter igår är det ju så tröttsamt väder också som gör att man blir seg. Grått och dimmigt. Plus att jag har massa projekt på gång hemma...städar, rensar och röjer överallt. Så det ser inte för roligt ut kan jag säga... Och sen så är det ju det vanliga som ska göras också: plocka, diska, dammsuga osv osv och jag orkar inte...! Är helt jäkla matt. Har ont i skallen också efter en smäll i taket i husbilen...klantigt.  

Men jag får ta och rycka upp mig så jag och barnen kan slänga oss i soffan om ett par timmar och muffsa godis. Har köpt både lösgodis och chips som måste ätas upp ;-) Henke och svärfar är och fiskar och kommer hem någon gång sent ikväll trodde dem.  

Trevlig lördag...hoppas ni har städningen färdig så ni kan njuta istället!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej!

Åh vad kul med Ladies Night!!

Lite kommentarer till era tankar kring flytt...

Min första tanke är FLYTTA, men såklart är det inte bara så enkelt. Men förutom det negativa med byte av förskolor, skolor etc. så i Linköping:

- har ni familj nära

- ni har bott i stan tidigare, så det är ju inget nytt även om bostadsområdet är nytt

- framförallt, ni får mkt kortare restid!! det skulle väga tungt för mig. vad mkt mer tid till familjen ni får! ist för att lägga timmar på resor till o från jobb, så kan ni komma hem till barnen tidigare.



Vänner är väldigt viktiga för mig, men har ni vänner kvar sen tidigare i Linköping så har ni ju "löst" även den punkten ;)



Lycka till med ert beslut! Det kommer bli jätte bra vad ni än beslutar er för.

Kram Annelie

2010-09-25 @ 21:33:08
URL: http://anneliecannervik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0