Hej helgen!!

Vissa fredagar känns på något sätt bättre än andra. Det här känns som en riktigt skön fredag!! Jag har mina aningar om varför. Dels är det nog för att praktiken börjar på måndag, och man värdesätter helgen mer när man jobbar. Jag har ju pluggat hemma hittills hela terminen och det är ju jobb det med givetvis, men man bli inte så trött av det på samma sätt som att jobba! Så det är den första anledningen till att den här fredagen känns så bra. Den andra anledningen är att vi icke har något inbokat på hela lördagen! Kan ni fatta? ;-) Inte en fotbollsträning, fika på stan, mathandling eller något. Nice! Det enda inbokade i helgen är kalas för svärmor på söndag eftermiddag. Härliga fredag och härliga, lediga helg...

Nu ska jag gå och titta på när Tuva och Celine spelar Twister, ni vet där trassliga spelet :-) Jag ska inte ge mig på att vara med, finns risk för fraktur på lårbenshalsen om den här gamla tanten försöker! Ha en trevlig helg allihop!!


Kommentarer
Postat av: Linda

vad skönt att inte ha nåt planerat! såna helger är dom allra bästa! Lite sol bara så är allt perfekt ju

2011-04-09 @ 18:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0