Långfredag!

Nu är den lååånga fredagen snart slut. En liten liten stund i soffan innan jag kryper i säng! Barnen somnade som två små svettiga troll efter en innehållsrik dag :-) Besök från Dalarna, en sväng till Sjögestad + Citygross, studsmattehoppning hos grannen, grillning i solen på framsidan, sen lite olika tv-program eftersom smaken är som baken! Talang vs Indiana Jones ;-)

Lovade mig själv förut idag att jag inte skulle googla mer på symtomen som Alfons har. Men jag gjorde det ändå... Och läste att laktosintolerans är extremt ovanligt hos barn under skolåldern. Och vad betyder då detta? Gluten? Något helt annat? Jag går omkring med en klump i magen/bröstet/halsen hela tiden, känner på mig att något är galet... Han är inte sig själv riktigt... Och sen den här epilepsihistorien, vad var det egentligen...? Det fick vi ju aldrig något rakt svar på. Och har det något samband med det här...? Jaja. Jag nojjar väl och överdriver som vanligt...men ens känsla är ju som den är och man kan inte bli av med den...

Vi hade supertrevligt hos grannarna igår förresten. Så lätta att umgås med! Och barnen funkar så bra ihop. Underbart god mat fick vi också. Till Valborg får vi försöka snickra ihop en flott meny, haha för då är det vår tur att bjuda igen!

Nähä nu blir det sängen, för nu är det faktiskt lördag och påskafton!! MYS!


  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0