7 december!

Hej och hå vad tiden går....!! Snart är det jul!! Och så ska visst någon fylla år också. Neeeej det är inte lika viktigt känns det som, så det är inget vi behöver lägga på minnet ;-)

Det är en intensiv period nu i november och december. Födelsedagar= flera kalas, julfirande i Skövde, luciatåg på förskolan, glöggfest i skolan, julbord med jobbet, gympaavslutning, simavslutning, innebandyavslutning, fotbollsavslutning..... Och så däremellan lite jobb & sånt! Sånt= lite planerande och fixande inför julen, dvs julbak, godistillverkande, julklappsfunderande och inköp av dessa klappar. Behöver jag säga att det kan kännas övermäktigt? ;-) Men än så länge känner jag mig inte stressad över allt detta. Det ordnar sig. Och det ÄR roligt.



Förra veckans simträning innebar klädsim! Jättekul tyckte gruppen :-) Tuva ser ni vid 6:an. Först fick de prova klädsim med flytväst och sedan utan, det var inga problem med något av det utan bara roligt. De är så duktiga. Blir spännande att se på avslutningen hur många märken de klarat av denna terminen!



Här ser ni en stolt kille på gympaavslutningen igår! Det var jätteroligt att få vara med och titta, jag hade ingen aning om att han är så gymnastisk av sig :-) Det var framåt och bakåt-kullerbyttor på löpande band, springande balansgång och höga hopp över plintar. Och framförallt så tycker han det är SÅ roligt. Han är väldigt väldigt stolt över sitt allra första märke han fått, bronslejonet ♥ 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Var längesen jag kikade in här, kom av mig när du hade lite blogguppehåll. Shit, är Alfons redan 5 år?!! Men det klart, Mira blir 4 i april... Tiden går verkligen snabbt framåt!

Lova är fortf förstoppad, så dagens läkarbesök var på hos kirurgen. De tyckte dock att allt såg fint ut ur deras synvinkel, så det blir inga undersökningar där i dagsläget. Vi ska fortsätta medicinera, potträning kan ge positiva resultat så det får vi testa framåt våren och sen tar vi ett återbesök i april/maj. Det känns bra, tycker medicinen funkar bra för det mesta.

Hur är det med Alfons mage nu?

Allt bra med er annas

2011-12-07 @ 23:37:55
Postat av: Annelie

Hej! Var längesen jag kikade in här, kom av mig när du hade lite blogguppehåll. Shit, är Alfons redan 5 år?!! Men det klart, Mira blir 4 i april... Tiden går verkligen snabbt framåt!

Lova är fortf förstoppad, så dagens läkarbesök var på hos kirurgen. De tyckte dock att allt såg fint ut ur deras synvinkel, så det blir inga undersökningar där i dagsläget. Vi ska fortsätta medicinera, potträning kan ge positiva resultat så det får vi testa framåt våren och sen tar vi ett återbesök i april/maj. Det känns bra, tycker medicinen funkar bra för det mesta.

Hur är det med Alfons mage nu?

Allt bra med er annars? Blir mkt flängande för er också i december låter det som... Kram

2011-12-07 @ 23:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0