Årets julgran!

Tadam- här har ni den! Årets julgran hos familjen Brandt! I år kör vi med falsk variant, alltså plastgran. Jämn och fin, nästan som en kungsgran ;-)

Vi började lite lätt med kulor i rött och silver. Barnen öste på allt de kunde hitta! Henke o jag tittade på varann: kanske är det nog nu? Den ska ju bli snygg också! Då sa Tuva: "när jag var hos F och hjälpte till med deras gran, då sa hennes mamma Nej inte där! och Inte så mycket! hela tiden."
Då tittade vi på varann igen och sa: "Häng på bara! Vi har mer i lådan!"


Kommentarer
Postat av: Linda

haha! helt rätt hörni! det är ju kul för barnen att få klä på sitt sätt. såna där inredningsgranar får vi ha om 10 år när barnen vägrar klä den ;) då blir det silver och vitt - hehe, tills dess regnbågens alla färger och egentillverkade dagispynt!

jag ville också ha plast i år, meeeeen den diskussionen förlorade jag.

2011-12-20 @ 19:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0