Torsdag?!

Var tog den här veckan vägen?!

Tuva har varit hemma hela veckan. I tisdags fick vi premiärbesöka vår nya vårdcentral, Tannefors. Den läkaren vi fick träffa var kanon med barn, så det kändes riktigt bra! Tuva hade mycket vätska bakom båda trumhinnorna så det är inte så konstigt att hon har haft ont. Men trumhinnorna var inte röda= virus= ingen penicillin. Han beklagade att det var virus ;-) och ordinerade lätt överdos av smärtstillande. Fy vad tråkigt det är när barnen är sjuka!!! Men om hon inte blir sämre igen så får hon äntligen gå till skolan imorgon. Jag ska under morgondagen försöka hinna att göra färdigt en uppgift och skicka iväg den, och ringa och boka tid för massage, för nu ska jag banne mig ta mig tid att få ordning på min smått onda nacke och axlar!

Lääängtar till lördag när vi ska till Cloetta center för att se melodifestivalen...det var längesen vi bokade det. Tuva ser mest fram emot Eric Saade, själv ser jag fram emot hela evenemanget och förhoppningsvis en härlig stämning!

Nähä nu ska jag se slutet på programmet om folk som samlar extremt mycket. Hjälp vad de har hamstrat grejer...där ligger man i lä med sina "bra att ha-saker"! Grattis till svärfar som fyller år idag :-D

Kommentarer
Postat av: Inger

Hej mina gullungar! Hoppas lilla Tuva mår bättre och att ni får en mysig fredagskväll.

Kramar från Mormor

2011-02-18 @ 14:17:06
Postat av: Inger

Hej mina gullungar! Hoppas lilla Tuva mår bättre och att ni får en mysig fredagskväll.

Kramar från Mormor

2011-02-18 @ 14:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0