Mysiga fredag?

Var tog den mysiga fredagskänslan vägen?? Ja den försvann väl nånstans på väg hem från dagis eller så...

Har just nu ett litet tjurigt barn här, inget är bra och inget är kul. Sur sur sur. Och så har jag ett lite större tjatigt barn som har en ny kompis med sig hem och ska vara tuff, vill visa allt, göra allt, tjatar på mig om allt. Plus en ungefär lika tjatig kompis. Ryyyys... 

Det är inte ofta jag känner såhär..... Men just nu vill jag helst bara gå ut och lägga mig i en snödriva en stund, det känns mer lockande än att vara inne och lyssna på det här, och serva alla med allt som de vill ha, förbereda för vad som skulle bli en kul kväll.

Från härlig fredagmysig stämning till pestig fredagsjobbig stämning på ett par timmar, inte illa!!!
:thumbup:



(Fattar inte varför mitt förra inlägg kom nedanför torsdagens...? Men det skrevs vid strax för 13-tiden idag iallafall och inte den 16:e som det står.)

Kommentarer
Postat av: Linda Jö

Skönt att du bjuder på den Lisa!

Alla har vi såna dagar, när inget blir som man tänkt och man hellre vill gå hemifrån än umgås med sin familj. Trist när det infaller en fredag bara...

Livet är inte alltid så myyyyyspyyyysigt som allt framstår på FB!!

Trevlig helg, trots allt. Kram

2011-02-18 @ 19:41:22
Postat av: kusin ida

Men min lilla Lisa, har du envisa barn en Fredags kväll & allt?? Hoppas att det bara var tillfälligt så du/ni får en mysig kväll ändå......förresten härma dem annars som de håller på, så kommer du nog få höra på en lååång tystnad och få se långa hakor hi hi hi

2011-02-18 @ 21:08:37
Postat av: Annelie

Är ofta det inte blir som man önskar med små barn i familjen... Tur för dem att de är så söta så man snabbt förlåter dem ;)



Hoppas ni får en desto bättre morgondag! Va roligt med melodifestival!! Kram

2011-02-18 @ 23:10:39
URL: http://mammali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0