Kräksjuka!!

Jaha, idag var det dags. Har bara väntat på denna äckliga sjukdom. Dagis ringde och meddelade att Alfons hade kräkts på golvet :-( Så det var bara för Henke att slänga sig i bilen och köra hem honom till mig. Han har försökt kräkas några gånger men det har inte kommit något. Han har bara druckit ett glas saft på hela dagen men det har han fått behålla, så det är ju skönt. Vid ett så somnade han i soffan, lille gubben. Sov i trekvart, sen vaknade han och grät för han hade så ont i magen :-( Då satte jag mig med honom i knät och han somnade direkt. Mysigt att ha en sovande unge i knät! Efter en stund la jag ner honom och han har sovit sen dess. Stackarn!!

Passade på att göra om bloggdesignen lite, något som jag gått och funderat på ett tag. Den blev enkel, men det är iallafall kul att förnya sig lite! Textfärgen är liiite ljus i vissa vinklar men jag gillar kulören så ni får väl vinkla er lite för att läsa det ljusgrå ;-)

På återseende...!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0