Torsdag

Redan torsdag?? Åh vad skönt, då är det fredag imorgon och jag får unna mig något gott att äta...hehe :-) Håller på att avgifta mig. Från socker alltså, och det är sjukt jobbigt. Nu är det skärpning som gäller!

Roliga nyheter- jag lyckades knipa en plats på kursen jag vill gå!! Fråga mig inte hur, men min lärare trollade väl med knäna. Härligt med flyt! Så vecka 15-20 kommer jag ha praktik på barnavdelningen på US. Längtar...

Ska strax tillbaks till dagis och hämta Affe paffe som har varit där själv en stund nu. Undrar just hur han har klarat sig utan sin mamma ;-) Säkert bra. Bara han slapp vara med på teatern som de skulle spela upp, för det ville han absolut inte. Eller han kunde tänka sig det om han fick vara mellanbocken Bruse men slapp måla sig i ansiktet.

På vägen hem från dagis förut så tog jag genvägen genom ett bostadsområde och sedan förbi bondgården, och strax före bondgården så sprang det ut ett stort djur på fältet. Min första tanke var "jäklar vilken stor schäfer". Haha, det var ju en älg!! Ibland kopplar inte hjärnan så snabbt som den borde. Hoho. Så nu vet vi att det finns älgar i Ekängen, och liksom inne bland husen. Läskigt!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kul att du kommer att vara på barn! Vet du om det är avd 15 ( neo ) eller 16?

Jag jobbar ju mest nätter men ngn gång kanske vi hörs av för jag svarar ju både i växeln och IT ;)

Du får väl fråga efter Zeidan om du ringer växeln så får vi se vart jag är :P

2011-01-15 @ 09:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0