Vimsig mamma.

Suck, jag är verkligen "virri virri koko" som Tuva säger om någon är lite snurrig. Hade totalt glömt bort att förskoleklasserna skulle ha friluftsdag idag!! :-S Och Henke hade inte en susning eftersom jag antagligen inte återberättat vad som stod på lappen och sedan förlagt den någonstans. Och OM han mot förmodan skulle tittat på väggen bredvid köksbordet på familjealmanackan- så skulle han ändå inte kunnat läsa sig till det eftersom skolan ändrat dag. Fredag den 28e: Vasalopp i skolan, står det där. Jaja...det ordnade sig ju, Henke sprang hem och gjorde matsäck och hämtade skidorna. Så ingen fara på taket! Men, jag blir så irriterad på mig själv...! Jag vet att jag inte kan hålla reda på allt och vara någon jäkla levande almanacka, men jag brukar försöka vara det ;-)

Har lagt in smilies på bloggen nu, hoppas det funkar så ni kan se dem.

Alfons mår rätt bra idag, har varken spytt eller klagat på magont. Han har ingen aptit, men dricker iallafall så jag är nöjd med det :-) Han har spelat lite legospel på Xbox och så har vi pusslat ett antal pussel. Tur att vi har några stycken, det är man glad för en sådan här dag!

Nähä dags att hämta Tuva i skolan strax, och sen lite mellis!

Kommentarer
Postat av: Linda Jö

Vad fint du har gjort överst här på bloggen, med bilderna. Hur kan du det??? jag fattar NADA när jag försöker........

2011-01-27 @ 20:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0