Livstecken från mig!!

Oj vad sommaren går undan..! Imorgon är det ny månad.

Liten sammanfattning av sommaren: Jag har jobbat/jobbar en hel del, och trivs superbra. Ska fortsätta på vik även efter sommaren! Tuva har lärt sig läsa ordentligt, och även simma jättebra!! Hon simmade 150 meter på Tinnis häromdagen och har tagit tre simmärken: guldgrodan, silver + guldfisken. I höst blir det tekniksimskola för henne tillsammans med kompisen Maja på LASS, spännande. Alfons har lärt sig cykla utan stödhjul, igen. Haha ;-)

Vi har varit på Skrea camping och hälsat på Ester med familj, på husbilssemester i Skaraborg, i Söderköping med grannar, bröllop i Aneby och massa mer! Tinnis, Roxen, Himnabadet, härliga grillkvällar både hemma och hos goda vänner. Henke har tagit grönt kort! Och är och spelar just nu med Peter, kul för honom att ha en hobby även om den är väldigt tidskrävande... :-)

Nästa vecka börjar allvaret igen för samtliga familjemedlemmar. Och vi ser fram emot en liten bonustripp om tre veckor, till Sommarland med Anderssons! Ska bli kul. Nä nu ska jag återgå till sommaren, haha. Återkommer när jag har tid! :-D

Kommentarer
Postat av: Linda

Woeiiiii! Ett blogginlägg - kul!!

mer sånt.

Kram på er

2011-08-04 @ 12:23:40
URL: http://matildasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0