Simtävling.

Igår gick Tuvas första simtävling av stapeln! Det var en tjej som var skapligt nervös innan. Kvällen innan fick hon för sig att vi absolut inte fick komma och titta på henne...! Men sen när det väl var dags så ville hon hoppa i och köra direkt och tyckte nog att det var trevligt med en egen hejaklack. Och då var det hennes mor som hade mest tävlingsnerver tror jag ;-) Det gick jättebra, och hon var så stolt efteråt. Alla fick fina diplom från LASS :-) Det blir nog fler tävlingar om Tuva får bestämma. De är så sjukt duktiga allihop, jag är imponerad! Hon simmar både bättre crawl och ryggsim än mig kan jag säga. Vi skojade lite med Majas föräldrar om att Maja och Tuva har värsta försprånget framöver i och med Majas pool. Det är ju bara att Tuva cyklar dit på mornarna innan skolan och de kör några längder!! Sen käkar de frukost och går till skolan, för att när den är slut ta bussen in till stan för eftermiddagspasset i simhallen. Vilka elitsimmerskor vi kommer få ;-)







Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktiga Tuva! Snart måste vi simma ihop! Kram från Mormor

2011-11-03 @ 21:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0