+ 3 dagar.

Ja men visst blev det ett Storken-besök till!! Gu vad roligt!! Ironisk.

Min barnmorska var hemma med sjukt barn, och jag blev lite glad för jag gillar den andra så mycket :-) Blodtrycket var 120/80 och bebisens hjärtljud var 130 idag, lägre än det brukar men den låg och sov precis då! Sen vaknade den till när hon klämde och kände. Nu är den äntligen fixerad, skönt. Därmed har magen sjunkit ner och det syntes på mätkurvan, såg helskumt ut med ett mått långt under medel när det var uppe en bit över medel förra veckan. Lägg då till att jag haft två olika barnmorskor som mäter olika- kurvan går i sick-sack. Sen gjorde hon även en hinnsvepning (googla om ni inte vet vad det är!) och det kan ju tydligen vara effektivt.

Efteråt tog Henke och jag en macka på stan. Mysigt att vara bara vi :-) och det kommer ju dröja tills nästa gång! Hade tänkt gå en runda på stan också men orkade faktiskt inte det...

När vi kom hem låg en det brev från kommunen i lådan- Alfons klasslista :-) och även världens sötaste mjukiskanin!




Kommentarer
Postat av: Linda

Näe, sååå himla söt kanin!!

Nuru Lisa, nu kommer det SKE! Håll i hatten för i natt åker ni in =)

Tjohoooo!

Vi tittade på söta små bebisklädert igår, men vågade inget köpa.

KRAMIS

2012-04-24 @ 19:08:39
Postat av: Linda

Nåå, har ni åkt in??

jag har skrivit till dig på fb

2012-04-25 @ 12:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0