Lite nöjd.

Nu är kyrkan här i Ekängen invigd och därmed startar det massa aktiviteter, främst för barn och ungdomar. Jättekul!

Jag har tjatat lite på Tuva om att börja sjunga i kören men fått bestämt nej till svar. Det är ju så nära och bra, och helt ny barnkör, vilken förmån att vara med där från början tänker jag! Hon är med i skolkören och älskar ju att sjunga, men det var något i Aneby som gjorde att hon ville sluta med kören i kyrkan där. Jag har inte tjatat SÅ mkt utan accepterat att hon inte vill vara med i den som ska starta här.

Men! När en av bästa kompisarna ringer och frågar om hon vill följa med, då passar det. Då låter det helt plötsligt "Jaa vad kul!! Får jag gå på kören med Ester mamma??" Jo men det går väl bra!

Lite nöjd mamma ;-)
Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0