På sparlåga.

Vi går på halvfart hemma på Grönkålsvägen idag! Så...himla...trött...zzz... Jag är lite förkyld, Alfons mera förkyld (+ lite feber) så han är hemma från skolan, Henke mest förkyld men han är i skolan. Och smittar ner sina klasskompisar. Stella fick två sprutor igår, pang i båda små låren. Hon och jag tjöt ikapp ;-) Man får gråta sa BVC-tanten, det var väl snällt. Stella har nog lite ont i benen och är trött, ingen feber än tack och lov.

Vet inte riktigt vad som hände denna veckan, jag hade såna planer! Jag skulle: gå på ett prova på-gympapass, börja i kyrkokören, åka och hälsa på Jessica någon kväll. Stella och jag skulle gå på babysång, Tuva skulle börja sin kör igen. Vad blev det? Ingenting?! Jag glömde/hann inte/orkade inte/ok var förkyld också. Kaffe och alvedon hjälper inte mot mitt tunga huvud idag, längtar till kvällen när vi ska krypa ner i soffan allihop under varsin filt!! Alfons missar sin simskola idag tyvärr, Tuva får åka med Maja till simträningen tack tack tack. Och efter den tar vi alla helg!! :-)





Kommentarer
Postat av: maggan

krya på er jag snorar och hostar o huvudet dunkar men snart är det över hoppas jag.

2012-08-31 @ 18:22:31
Postat av: Linda

nu har ni säkert nåt målet och krupit ner allihopa i soffan. Trevlig helg!
Här snorar vi också...... hampus sover och matilda leker med athena på sitt rum..... jag skulle kunna somna här vid köksbordet just i denna stund.
Det tar på krafterna att vara gräsänka - hur f*n fixar ensamstående allt??!! KRam

2012-08-31 @ 20:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0