Släktträff.

Förra helgen hade vi släktkalas på Billingehus i Skövde. Tyvärr tog jag inte så många bilder. Hade väl fullt upp med att hinna prata och umgås med alla mostrar, morbröder, kusiner, kusiners respektive och kusinbarn som man träffar så sällan!
 
 
Walter och Alfons hade en kul kväll ihop! Båda lika galna i bilar :-)
 
Mormor och Tuva rättade frågesport som mormor hade satt ihop, som handlade om mormor Else. (min mormor alltså)
 
Vi åt massa gott hela dagen, och på kvällen var det de här herrarna som skötte grillen. Det gjorde de bra! Andreas, Alex och Henke :-)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Det måste vara jättekul med såna där träffar!

2012-08-13 @ 17:01:28
Postat av: Lisa

Ja det är det verkligen!!

2012-08-13 @ 22:36:55
URL: http://guldkornets.blogg.se
Postat av: Annelie

Tråkigt att vi inte kunde komma... Hade varit roligt att träffa er alla! Och speciellt Stella och Alex lilla (som jag pinsamt nog glömt namnet på för stunden). Men det får bli en annan gång :)
Hoppas allt är bra med er! Kram

2012-08-15 @ 18:24:44
URL: http://mammali.se
Postat av: Lisa

Ja vi saknade er Annelie! Tuva har ju kollat in din blogg och hade sett fram emot att träffa Mira och Lova :-) Och jag har ju inte träffat Lova kom jag på :-o
Nästa träff hoppas jag! Och har ni vägarna förbi Linköping någon gång är det bara att titta in.

2012-08-15 @ 21:50:37
URL: http://guldkornets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0