Kulan växer...

...och växer. Barnen tycker att jag har som en fotboll i magen. Jovars, en basketboll känns det som! Känns bra, för ju större den blir desto mindre tid är det kvar. "Bara" ca 9 veckor kvar nu!

Och jag börjar väl så smått fatta att vi ska bli fem i familjen. Det är skillnad nu mot de andra gångerna, helt klart. Livet rullar på som vanligt, barnen & familjen får sin tid och jobbet får sin tid...och allt annat. Jag har inte jobbat såhär länge med någon av de andra, med Tuva slutade jag innan vecka 20 och Alfons något liknande och började då istället plugga på distans. Så den här gången finns inte alls lika mycket tid att tänka, fundera och planera. Lika bra det eftersom tiden går fortare! Bara ingen tror att vi inte längtar lika mycket, för det gör vi. Det finns så många barn i både släkt och bekantskapskretsen så det är väl ingen annan som tycker att denna lilla är någon större sensation, men självklart är h*n ju det för oss!! <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin du är!! Kram frân moster

2012-02-16 @ 01:02:13
Postat av: Kusin ida!!!

Vad fin du är Lisa!! Verkligen!! Visst finns det gott om ungar i släkten, men varje barn är unikt och lika spännande var ggn. Jag kan iallafall garantera dig att jag tycker ert barn kommer bli en större sensation när den anländer, än när Prins Daniel i Kunga riket å Viktoria får =) KRAM

2012-02-16 @ 09:53:15
Postat av: Anonym

Mormor längtar! Finns plats för många i mitt hjärta! Kram kram

2012-02-16 @ 18:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0