Ledig dag.

En ledig onsdag. Skönt! :-D

Speciellt med tanke på att efter måndagens jobb var jag helt förstörd i bäckenet. Vet inte vad det var som utlöste det, för det var en helt vanlig dag på jobbet. Man är ju i rörelse hela tiden, en del tunga lyft och så men det är ju som vanligt... I vilket fall som helst så var höfterna och ryggen helt obrukbara i måndags eftermiddag/kväll! Och det har varit skönt att vila upp mig. Och välbehövligt! Nu känns det lite bättre.




Hämtade Tuva halv två idag efter skridskoåkning med klassen. Mysigt! Jag stekte småpannkakor till mellis som försvann i ett nafs, ibland är det väldigt lätt att göra de små liven glada ;-) Efter det har vi målat och jag startade datorn för en gångs skull, det händer inte så ofta längre när man har en iphone som är så smidig att surfa på. 
Men det är ju trevligt att den bärbara får jobba lite ibland, så den inte glömmer bort hur man gör!

Väntar på att Henke ska komma hem från bibblan, så vi kan åka till Anderssons. Vi är bjudna på mat där ikväll, lyx eller vad?!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0