Hälsning från sjukstugan.

Vad sägs om en liten uppdatering om vårt hälsotillstånd?? ;-)

Alfons är feberfri nu äntligen efter en vecka med hög feber! I lördags var han på sjukhuset för en liten koll, han hade lite hög sänka men allt annat var bra. Nu har lillkillen även fått tillbaka sin aptit! Han ville ha kräm till frukost och åt två skålar! Igår kväll åt han faktiskt två fiskpinnar också, det gjorde oss glada. Sanslöst lite mat, men med tanke på att han i princip bara druckit i en vecka så...
Tyvärr har han ju tappat det han gått upp i vikt så nu blir det att pytsa på extra fett på hans mat enligt bvc.

Och lilla jag då? Jo jag har luftvägsinfektion + bihåleinflammation och ska äta penicillin i tio dagar. Sex äckliga tabletter om dagen :-S men bara de gör mig frisk så gör jag vad som helst!!

Tuva och Henke är de med bäst immunförsvar i familjen och har klarat sig rätt bra :-)

När Tuva kom hem från skolan idag ville både hon och Alfons vara ute i snön, så härligt att se!! Och att även han orkade en hel timme! Älskar snön...



Kommentarer
Postat av: Mormor

Kul att Alfons mår bättre! Krya på dig och ta medicinen ordentligt! Kram

2012-01-10 @ 18:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0