Lilla gumman!

Lilla goa Tuva...
Så snäll och omtänksam, alltid nöjd och glad. (Eeeh förutom när hon blir arg för då blir hon rejält arg! :-) )

I skolan igår fick de göra raketer och skriva varsin önskning på. Vad skrev hon tror ni? "Jag önskar mig en hamster till? Att jag får vara uppe till elva varje kväll? Pannkakor varje dag?"
Nej hon skrev "jag önskar att min mamma blir frisk".
Söta Tuva! Hon är nog trött på att jag inte har orkat ett dugg på typ två veckor nu. Men nu lilla hjärtat ska mamma få orken tillbaka! Med penicillin och massa vilja!

Tre bilder från idag: :-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Goa Tuva!

2012-01-11 @ 09:16:02
Postat av: Theres

Men lilla snäckan!! Så go och omtänksam<3

2012-01-11 @ 09:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0