Och så var det söndag!

Redan sista dagen på veckan, hur gick det till?? Jag undrar om det kan stämma...
Gårdagens kväll var så mysig. Grabbarna vann i Monopol till tjejernas besvikelse. Fast vi är bättre förlorare än dem ;-) Det var iallafall riktigt skoj.
Efter det dukade vi fram ostbågar och såg på gladiatorerna, som är barnens nya favoritprogram! Vi spelade in morden i Midsomer som vi såg när trollen hade somnat gott i soffan. De är ganska långa nu så det börjar bli trångt när de somnar i soffan trots att den är stor!!

I morse gick vi upp lite tidigare än igår, men fick ändå sovmorgon. Skönt när man inte sover så bra...
Så blev det lite argt och ledset när Tuvas kompis ringde och ville ha med henne och åka skridskor, och vi hade planer på att gå bingorunda med farmor och farfar. Men är man på sitt åttonde år så går kompisar före allt annat...så vi delade upp oss helt enkelt och alla blev nöjda :-)

Det var jätteskönt att komma ut och gå lite. Få lite luft och motion! Jag känner att orken finns där nu, men så är det ju det där jäkla revbenet eller vad det nu är som värker. Och jag försöker hålla igen hostan när den kommer, men det är svårt. Och det är kanske inte så bra heller? Imorgon ska jag till barnmorskan, jag kan ju prata med henne och se vad hon tycker jag ska göra åt det. Vill helst inte till VC igen...och jag ska börja jobba imorgon och det vill jag ju! Har ingen lust att bli sjukskriven igen.

Nu blir det ett härligt skumbad när grabbarna spelar Xbox och innan Tuva kommer hem!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0