Stella & jag

Igår kväll åt Stella när vi såg på Lotta på Liseberg, somnade runt 22 och vaknade kl 7! Duktig tjej! Jag känner mig utvilad :-)
Passade på att sätta mig ute i solen och dricka kaffe innan hulliganerna kommer ner för trappan och ska utfodras ;-) Tuvas kompis Maja sover över, så idag är det dessutom en till.
Igår hade vi en sån där härlig, spontan dag. Jag och Alfons skulle bara följa Tuva till Maja på förmiddagen. Sen när vi kom blev vi bjudna på fika, Alfons blev sugen på ett dopp när tjejerna skulle bada, sen fick vi även lunch... Klockan var nog över fyra när vi gick hemåt. Gunilla o jag satt och pratade om allt mellan himmel och jord tror jag, så himla skönt att bara snacka. Man får passa på när barnen leker bra, och inte springer och drar en i byxbenen eller frågar om allt precis hela tiden. Igår såg vi dem ju knappt ;-)
Idag väntar BVC-besök för Stella, antagligen en hel del sol, och ikväll nån gång kommer mormor! Ha en bra dag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0