Bilder.

Den muppiga blogg-appen funkar fortfarande inte! Det står att det är fel lösenord, men det är det ju inte. Så för att ni ska få lite bilder att titta på så loggar jag in från datorn :-)
 
Skolavslutningsfin Tuva! Snart är hon andraklassare...
 
I lördags var vi en sväng på Axels tivoli som var i stan. Hutlöst dyrt!! Men det var lite mysigt, barnen fick åka radiobilar, åka uppblåsbar dinosaurie-rutschkana och käka sockervadd.
 
På lördagskvällen satte vi upp partytält på baksidan (till grannarnas förtjusning...hela familjen var engagerad och Henke svor samtidigt som jag vek mig dubbel av skratt!) Det var jättemysigt att sitta där och käka.
 
Stolt, svettig, glassätande kille på fotbollsavslutningen!
 
Hejsvejs här ligger jag på picknickfilten och är så himla glad att jag får vara med på allt kul!!
 
 
Förväntansfull tjej som var på väg till första dagen på handbollskollot :-)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0