En sen onsdagskväll.

Ligger i sängen och lyssnar på Stella som bökar runt och inte kan komma till ro riktigt. Hon är inte ledsen eller så, bara gruffar och har nu lagt sig på tvären här i sängen...

I morse var jag tvungen att väcka henne, inte så kul. Vi skulle iväg till tandläkaren med Tuva och det var en sur blick jag fick av Stella när jag drog upp rullgardinen och drog undan täcket ;-) Det gick jättebra hos tandläkaren! Tuva har finfina tänder som är bra borstade. Och hon har alla tänder fick vi se på röntgenbilderna de tog. Skönt att veta!

I väntan på bussen messade jag Karro och frågade hur de mår och så. Då fick vi genast en inbjudan att komma dit! :-) Så vi klev av bussen vid Lökvägen och kom lagom till förmiddagsfikan. Som senare även blev lunch, mellis...en mysig heldag med lek för barnen och prat för mammorna, så välbehövligt. Är så impad av Karros tålamod med alla barn. Det slutade med att de var fyra åttaåringar, tre tioåringar och så Alfons, deras minsting och så Stella förstås. Fullständigt fullt ös!! Och hon är helt cool, lyssnar och medlar och servar omvartannat. Jag var också sån- förut! ;-)

Imorgon blir också en dag med lek och prat, när Therese och killarna kommer hit. Förhoppningsvis blir det badväder! Ska bli mysigt! Natti natti :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0