Tisdag.

Gnällig ledsen bebis= lunch för mamman kl 15.30. Slänger i mig rester från igår, köttfärssås. Planerar och funderar lite på midsommar. Kents nya skiva är på i bakgrunden. Känner mig helt trött och tom i huvudet trots att vi fick sova sex timmar i sträck inatt. (tack Stella..!) Nu kom Tuva hem från handbollsskolan, slängde in väskan och ut och iväg igen. Alfons och Ludde har sprungit in och ut hela dagen, kompisar och aktiviteter hela tiden hej vad det går... Vet inte alls vad jag vill säga med det här inlägget, att det är fullt ös medvetslös hela tiden och nästan dygnet runt kanske? Känns som att jag inte hinner något alls. Varken med barnen, mig själv eller hemmet. Kanske lugnar det ner sig lite snart, hoppas på att den där semesterlunken infinner sig någon gång i sommar, när man hinner ta djupa andetag och känna att man har lite långtråkigt en dag!?!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det lägger sig ska du se, allt är ju fortf så nytt också! Med lilla sessan!
Men jag minns känslan, av att allt rusar på i 120 knyck och man vill bara krypa in i sin bubbla och mysa. Och bara hinna sova lite, lite till.
Blir säkert mer så när man har barn sen innan också. Och ni som har 2. Tänk om du haft en 2-åring och en 4-åring istället! Herrejisses. Även om dina springer ut och in, så är dom rätt så självgående!
Jag bara svamlar hör jag.
Skickar iaf över en peppkram!
Visst hade ni väl planer för midsommar?

2012-06-19 @ 20:17:01
Postat av: Lisa

Jo visst måste det väl lägga sig snart! Och jag är djupt tacksam att barnen är så stora som de är... Som sagt det är full fräs på dom, men dom klarar ju så mycket själva. Och VILL stå lite på egna ben.

Tack för kramen, den behövdes! Vissa dagar är man tröttare än andra...och en veckolång resa låter faktiskt inte så dumt ;-)

2012-06-20 @ 10:25:43
Postat av: Lisa

Midsommar ja, vi har planer. Det blir vi + Anderssons + Aneby-grannarna. Först lunch, sen midsommarfirande här nere vid sjön, och sen grillning och mys på kvällen. Kul!!
Hoppas vi fortfarande får komma upp till er i sommar! Och att Henke kan vara ledig nån fredag eller måndag... Vore så roligt!

2012-06-20 @ 10:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0