Måndag.

Åh, vi har haft en superrolig helg! Med fullspäckat schema.

Vi började fredagseftermiddagen med att gå på stan, Tuva och jag. Hon hade presenter att köpa :-) Det var jättemysigt, för hon liksom jag älskar ju att gå på stan. Överraskade henne med att köpa ett kontantkort till min gamla mobil, så numera är vår dotter stolt ägare till en mobiltelefon! Senare på fredagen kom familjen Andersson på grillmiddag, alltid lika trevligt!
Lördagen kom och gick... Tuva var på kalas hos Rebecka, vi lekte med Lego på en filt i solen, sen var vi på tacomiddag hos nya bekanta- Alfons dagiskompis Oskars familj :-D
Söndagen, ja då var det dags för kalas igen för Tuva, denna gången hos Alice. Därefter våffelfika hos farmor & farfar, handboll för Tuva och innebandy för Alfons. Tjoho, varför ha massa dötid??

Idag efter dagis och skola gick vi en stund till skogen, jag och barnen. Tyckte vi behövde en avkopplande stund med lite skogsluft :-) Har lite att fundera på just nu. Vissa beslut som ska tas, och saker som bara inte kan gå smidigt som borde göra det... Det ligger och gnager hela tiden och gör att jag inte mår så bra. Men men, det ska väl ordna sig med det också tids nog.


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en bra helg! Blandat med roliga saker och lungt slappande i solen. Perfekt kombo!

Jobbigt att du inte mår bra och går och grubblar..... Sånt är aldrig roligt.

Hoppas du hittar en bra lösning på problemet!

Kram

2012-03-27 @ 10:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0