Intressant upplevelse!

Kom nyss hem från ett Solsidan-avsnitt. Ett vanligt me&i klädparty egentligen. Men kunde varit ett avsnitt från Solsidan där Mia Skäringer kliver in i ett design-hus med tio Odd Molly-"kvinnor" ;-)

Jag är Mia Skäringer som bor i radhuslängan några hundra meter bort. Har jeans från Lindex som är sju år gamla, tunika från Vero moda för 199,50, mina egna naglar som jag lackat själv, jag är storlek 42 och ibland har jag större plagg än så. Jag har allt jag nånsin drömt om, världens ljuvligaste familj! Och ber inte om ursäkt för den jag är! :-)


Kommentarer
Postat av: Therese

Har man kärlek så behöver man inget annat än lindexjeans och vero moda-tunikor!!! Kram.

2012-09-26 @ 03:28:22
Postat av: Lisa

Eller hur! Underbar familj och världens goaste vänner! <3

2012-09-26 @ 09:53:45
URL: http://guldkornets.blogg.se
Postat av: Linda

Så bra skrivet!
Först förstod jag inte vad du menade, har ni träffats och tittat på Solsidan... ? Men sen hängde jag med, så klockrent!
Jag känner igen känslan. Och känslan när det inte alls bekommer en själv, att man är på en annan "nivå" (eller hur man ska kalla det) är total lycka! Ibland kan man verkligen känna hur man själv har kommit längre och lyckats med större ting än dom, trots OddMolly och andra dyra ägodelar.
Lyckan sitter inte i tunikan ;) även om många vill tro det...........
Den där texten skulle du skriva ut mer offentligt, skicka in den till Corren! Eller nån annan stor tidning! Tror många känner igen sig, eller får sig en tankeställare
Kram

2012-09-26 @ 11:18:39
Postat av: maggan

bra skrivet Lisa och bra svar Linda,är man lycklig med fam är det mycket värt och när man köper något man längtat efter blir glädjen större ,än att kunna köpa allt man ser ,kram på tjejer

2012-09-26 @ 18:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0