Lördag!

Ett glas rött och måla naglarna: snart drar festen igång! Så mycket fest vet jag väl inte om det blir ioförsig. Vi är ett gäng som ska till 25:an och grilla, umgås och eventuellt bli bjudna på någon drink ;-) Trevligt! Vad som är mindre trevligt är att garderoben ekar tomt. Jag har rensat ut allt som är för stort, för litet, för slitet, för gammalt, för fult. Hoppsan då, det blev visst inte mycket kvar?!? Saknar plagg som är lite mittemellan snygga. Alltså inte vardagsplagg och inte typ klänning. Snygga blusar/toppar/tunikor som är fräscha till ett par snygga jeans. Som jag ioförsig inte heller äger. Men men. Nu ska inte bristen på fina kläder hindra mig att ha en trevlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Trevlig kväll!

2012-09-08 @ 15:05:18
Postat av: Lisa

Tackar :-)

2012-09-08 @ 15:27:47
URL: http://guldkornets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0