Ny vecka.

Idag: café i kyrkan med familjen Forsman. Trevligt!
Försöker läsa en bok men jag har ingen ro. Mycket märkligt för en bokmal som mig, vet inte vad som hänt?!
Svårt att roa Alfons...inga kompisar hemma och Tuva är på simläger.
Hoppas hon har kul, lilla gumman!

Fortfarande besviken över att hon inte blev uttagen till tävlingsgrupp. Jag vet, jag borde släppa det ;-)
Men ni kanske vet hur det kan vara? Man låser sig vid något och bara ältar, ältar. Om och om igen...
Blev absolut inte sur eller bitter på Tuvas kompis som blev uttagen!! Hon är ju väldigt duktig. Men när man ser barn som har haft sämre resultat än Tuva men har äldre syskon som tävlingssimmar...hmpf! Dåligt! :-(

Försöker härda ut resten av den här fastedagen: har ju startat med 5:2-dieten. Halvkul! Men bra.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0