Måndag!

Jahapp då var det vardag igen efter ett underbart sportlov!
Besök hos mormor lördag till tisdag. På onsdagen Boda Borg för Tuva och mysdag på stan för mig, Alfons & Stella. Torsdag var det babysång och Tuva & Alfons var hemma och lekte under tiden med Ester & Sally. Lite sanering för mig efter vild lek med moon dough ;-) men Karro bjöd på fika sen så det glömdes bort. Ester & Sally sov över. Härliga duktiga barn de där fyra! När de vill. Haha.
I fredags var vi ju på Flygvapenmuseet och lördagen har jag också skrivit om. Gårdagen var lugn! Alfons var hos Oskar, Tuva hos Rebecka och vi andra var på biltema och köpte nån liten slang till spolargrejen på bakluckan.

Idag tog vi med Lukas, Ester & Julia hem från skolan. Jag orkade inte göra något nyttigt och avancerat mellis till fem ungar idag så jag värmde bullar. Och det blev ju de glada för!
Sen gick Stella & jag ut i solen och NJÖT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0