Vår?!

Härlig sol idag..! Man blir lite gladare då :-)

Frukost på gyllen med Frida & Mirjam, supertrevligt! Sen fick jag uträttat ett ärende, check på det. Det är tre födelsedagar och en nyfödd som ska firas, har bara en present kvar nu att fixa :-)

Hämtade Alfons på skolan och fick med tre extra killar. Tuva hade med sig Ester. Efter en och en halv timme inne bestämde jag att vi går ut istället... Elak mamma, kanske. Men barnen gillar ju att vara ute bara de kommer ut! Och våra brukar inte gnälla, men vissa andra får man svara hundra gånger VARFÖR vi ska vara ute?! "För att ni inte får spela Xbox fyra timmar i rad. För att det är kul att vara ute. För att vi ska äta mellis ute. För att det är skönt väder. För att den här mamman får psykbryt deluxe annars!!!"


Kommentarer
Postat av: Linda

Shit, vad duktigt av dig att ha så många barn hemma varje eftermiddag!

2013-02-28 @ 13:39:25
Postat av: Lisa

Haha, nej inte är jag duktig som har det. Du skulle höra mitt humör efteråt ;-)

2013-02-28 @ 16:24:07
URL: http://guldkornets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0