Torsdag.

Nyss varit på utvecklingssamtal med Tuva och hennes lärare. Bara positiva saker och fina lovord ;-) Målen hon har är att få upp läsintresset, läsa böcker med mer text och att öva på skiljetecken i texter hon skriver.

Igår gjorde jag min första gång på kören här i "byn". Kul! Extra kul att det är på onsdagkvällar eftersom jag sjöng i kör på onsdagkvällar i säkert 10 års tid... De här tjejerna/damerna har sjungit i 17 år ihop, ja en del av dem. Och de är duktiga! Det var inga lätta låtar, det här blir lite att bita i... Tur att jag inte är ensam ny och kraxar, har Karro och Anna med mig...

Ikväll ska Z sova över, eftersom båda jobbar sent/natt. Så det blir lite som tidig helg. Mysigt :-)


Kommentarer
Postat av: maggan

Visst känns det bra när man får fina lovord om sina barn hälsa henne från farmor att jag också tycker hon är bra o duktig.Snart får vi komma till kyrkan och lyssna på dig alltså, ska bli kul kram från mig

2013-01-24 @ 19:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0