Det är roligt nästan jämt!

Vilken härlig helg. Bra bra bra!! I en vecka nu har vi slitit ut allt i förrådet och bara öst i säckar, till soptippen och till grannar och så litegrann till spara-lådor. Det gjorde att vi kunde ta nästa steg: röja i klädkammaren och lägga ut det i förrådet där det numera finns gott om plats.
Alltså kunde Stella få sitt eget lilla place att ha sina saker i <3
Lite färg på väggarna och sen in med hennes små saker, så mysigt det blev! Äntligen!

Mellomys med Anderssons igår, alltid trevligt och så vann ju faktiskt helt rätt låt! Tyckte iallafall jag :-) Det var den jag lyssnat på mest och på högst volym de senaste dagarna ;-)

Och så idag då, lyckopillret: söndagskören med Eva, haha. Förra gången var det dåligt med folk när vi var fyra stycken, och idag var det bara jag och Karro..! Men det var faktiskt bra, för det blev riktig sångträning av det och vi fick många bra tips. Efter några låtar tyckte hon att vi skulle släppa "babysångsrösterna" och sjunga ut ordentligt ;-) Lätt att säga ju, för är man ingen van solist så är det lite jobbigt när man inte har en kör att luta sig mot.
Men förlåt, jag vet att man inte får säga så om sig själv (ursäkta igen) fasen vad bra vi lät!! :-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ursäkta dig inte, sträck på dig! Blir nyfiken, vill höra

2013-03-10 @ 19:05:13
Postat av: Linda

Och så vill vi ju se hur Stella fick det :)

2013-03-10 @ 19:05:36
Postat av: Annelie

Jag är också nyfiken på Stellas krypin :-)
Visst är det härligt med kör!! Jag har haft uppehåll i ett år nu, rätt beslut, men jag saknar det. Kram

2013-03-10 @ 20:09:58
URL: http://mammali.se
Postat av: Frida

Mysigt att hon fått sitt egna krypin - smart att använda klädkammaren =)
Kul med kör, många år sedan jag sjöng i kör men vilken härlig gemenskap man får :)

2013-03-11 @ 10:54:06
URL: http://grodanmin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0