Helgen!

Efter några skruttiga dagar verkar vi må bättre allihop! Peppar peppar..! Okej Stellas näsa rinner som en öppen kran, och Alfons hostar oavbrutet men vi mår iallafall bättre...

Jag hade ju sång med vår lilla kör i eftermiddags. Och fram till en timme innan trodde jag verkligen att det var kört, att jag var alldeles för kraxig i halsen för att kunna sjunga. Men efter lite peppande sms från Karro bestämde jag mig för att det fick bära eller brista, och det bar..! Rösten höll och det gick fint :-) Vi fick fina beröm efteråt och lite blodad tand! Så nästa gång kommer en inbjudan till släkt och vänner ;-) Den här gången hade jag "bara" Tuva med mig som hejaklack.

Lägger in några bilder från helgen också. Vi hade mysigt släktkalas igår men inte hade jag kameran framme så många gånger fast vi ses så sällan? Typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0