:-)

Galet fyllda dagar med roliga saker..! Och underbart väder. Man blir så glad. Men trött ;-)
Efter fredagkvällen/nattens flytt och intagande av skumpa var jag helt färdig igår kväll. Så efter middag, rosé & lite mello hos Dahlstens orkade jag inte se färdigt finalen när vi kom hem. Måste varit första gången! :-) Men det var ju en bra låt som vann! (hörde jag efteråt)

Flera ofattbart sorgliga händelser här i närheten senaste veckan och det känns tungt... Alltså på allvar så måste man leva NU. Och försöka sålla lite, vad som är viktigt och inte. Det är inte värt att gå och älta saker som hänt, eller nojja för saker som man ändå inte styr över. Man får försöka göra det bästa av det man har, och njuta av saker i nuet.

Vi har haft det toppen med fina vänner de senaste dagarna. Heldag med lek, flytt & rosa skumpa, spontangrill & mello, söndagskör med glatt gäng & roliga sånger...och allt gör mig glad :-)

Nu får vi se hur det går med lilla Stella bus och hennes sovtider, de var knas redan före den här tokiga helgen. Hon vet inte riktigt när och hur mycket hon vill/behöver sova, håller väl på att vilja ändra om till endast en sovperiod på dagtid! Wish me good luck med det :-)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0