Tisdagen.

Igår var jag med i klass 2C hela dagen! Både Tuva och jag tyckte det var himla roligt. Det är en härlig klass faktiskt, visst att det väsnas lite när det är dags att gå ut på rast. Och visst blir det små konflikter ibland. Men det stoppar innan det drar iväg och blir något stort! Jag blev glatt överraskad av att se hur stor koll de två pedagogerna (en lärare o en fritidspedagog) har på barnen. De har stora öron så att säga, hör om det är något gruff på gång. Gillar också att det inte är så uppdelade gäng! Alla kan leka med alla :-D Det var en kul skoldag och jag kommer vara med i höst igen.

Efter skolan åkte vi till busfabriken! Jag, Stella, Tuva, Maja, Frida och Mirjam :-) Det var en hit även för de små tjejerna, som busade och lekte med full fart i tre timmar. Tuva och Maja som sov över, hade energi kvar och såg på 3D-film och käkade glass till 22.30.. Stella missade det för hon somnade som en stock strax efter 18.30! Och sov till 7.15 i morse! Kanske kan åka till busfabriken minst en gång i veckan framöver ;-)

Nu har vi käkat frukost och väntar på att Alfons ska komma hem. Han har sovit hos Alex inatt. Skönt med studiedagar! Idag ska vi försöka hinna med att inhandla 9-årspresent och ta en kaffe med Carro och Z.
Hejsvejs!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Saknar dina inlägg...

2013-06-08 @ 18:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0