Grått och mulet.

Helgen som gick var jätterolig med cykelfest, loppis och besök av Frida med familj. Barnen hade det bra hos sina barnvakter <3 Gårdagen var också himla trevlig på förmiddagen när Stella och jag var tvärs över gatan och fick nybakt bröd och te, kokta ägg, två sorters kaka/paj och jag åt som en gris! Så gott.

Sen blev det inte alls en bra dag. Fick veta att en kompis har bröstcancer, och helt plötsligt så känns det mesta ganska svart.

Sen är jag super-ego som vill ha folk i min närhet kvar... Vill inte höra talas om någon flytt!

Allt känns extra tungt. På måndag ska Alfons opereras och det känns skitjobbigt. Vi väntar på att Tuvas lärare ska höra av sig så vi kan prata om hur vi ska gå vidare med allt. Känns också skitjobbigt.

En förmiddag under isen! Men i eftermiddag ska Emma och barnen komma hit på fika och lek, och så ska hon få berätta allt hon vet om den där jävla cancern.

Ha en underbar dag ni alla <3


Kommentarer
Postat av: Linda B

Att tråkiga nyheter ofta hopar sig... förstår inte....

2013-10-08 @ 13:59:43
Postat av: Kusin ida

Jag ger dig en varm KRAM och du vet att jag finns om du behöver prata.Du vet ju vad jag har i bagaget,jag vet allt om att vara den maktlösa vännen..........KRAM Lisa!!!!

2013-10-08 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0