Helgen.


I fredags var Stella och jag på stan med Elisabeth och Kian. En mysig heldag!




Senare på fredagen var jag bjuden på barhäng hos Elisabeth (och översta bilderna har jag helt fräckt lånat)
Herregud vad gott jag fick att äta och dricka! Tapasbricka, vitt vin, mojito mm...Och vi hade galet kul i baren och vid karaoke-mikrofonerna! Vi lämnar det där tror jag... ;-)


Lördagen blev därmed ganska så seg. På förmiddagen tog vi med Zelda och gick till Alfons skolgård: lekte, spelade lite bandy och fikade. På eftermiddagen lämnade vi Tuva och Alfons hos farmor där de skulle få sova över, sen lagade Henke middag och jag somnade supertidigt.




Söndag morgon gick jag upp med lillfisan när hon vaknade. Försökte få henne att gilla Disney channel och det gick! I fem minuter, haha. Jag är ju absolut ingen tv-människa och gillar inte när ungar sitter i timmar och glor. Vilket våra inte gör och har aldrig gjort. Men! Några minuter på morgonen hade ju varit trevligt om hon hade kunnat gilla ;-)
Nåväl. Jag hade körövning, det kändes sådär. Vi håller på med en låt som vi inte riktigt får till. Svårt att förklara, men vi är iallafall inte nöjda. Och tanken är att vi ska sjunga just den låten på vårt nästa lilla evenemang (haha!)
På kvällen försökte jag somna, och försökte få Alfons att somna. Det gick sådär! Jag vet inte riktigt när han somnade men han sover gott fortfarande. 12.30 idag ska vi vara på sjukhuset (i Norrköping) för hans operation :-( Uppdaterar om det efteråt.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: ella

En av de bäata dagarna på länge!!! Tack!

2013-10-16 @ 07:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0