Oktober!

Jag kom nyss hem från spökvandring på Ekenäs slott. Oh My God! Fy vad läskigt det var! Ett i princip helt mörkt slott, otäcka ljud och skepnader i kombination med läskiga berättelser. Fyy... Det värsta var ju att man inte visste vad som väntade!! Samtidigt så garvade vi ;-) Alla tjöt och skrattade omvartannat! Ingen ville vara först eller sist... Jag höll krampaktigt i stackars Elisabeth i en timmes tid!
Febern som jag kände av innan försvann nånstans på vägen :-)
Huu! Men vilken kick!

Precis när jag klev innanför dörren så vaknade Stella och grät. Det blir väl en sömnlös natt till, stackarn.
Natti natti, hoppas att jag kan sova utan att tänka på läskigheter :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoho men så skoj!
Hoppas Stella mår bättre!

2013-10-03 @ 20:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0