Zzznark.

Henke frågade om jag skulle med och scanna några skolböcker. Nä fy! Jag var helt slutkörd. Känner mig sönderstressad. 
Han satte på en film (romantisk komedi) på netflix <3 och tog med sig alla barn. Det var kl 18 och de har alltså varit borta i över två timmar. Hallå! Lyxigt med ensamtid hemma.
Tyvärr somnade jag ifrån filmen. Och vaknade med ett ryck, lite stressad igen. Nu har jag packat barnens väskor med frukt och böcker, lagt fram kläder som bör passa väderleken imorgon. Ordningen återställd! Inte ska frugan ligga och vila inte ;-) 
Nu får de ta och komma hem, klockan ringer tidigt imorgon. 

Kommentarer
Postat av: Linda B

Vae det trötta barn imorse?

2013-09-02 @ 09:17:59
Postat av: Lisa

Närå det gick bra att gå upp! De kom i säng direkt igår.

2013-09-02 @ 10:23:04
URL: http://guldkornets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0