Läggdags.

Är så trött men kan inte varva ner..!

Seg i huvudet efter föräldramöte med Alfons klass, massa ny info förstås och så samma tugg som man hört förut. Carro och jag satt och försökte gäspa så diskret som möjligt 😉 
Stella och jag hängde förresten hos Carro på dagen, hade ju ledig dag idag. Fantastiskt att ha en del vänner som jobbar oregelbundet precis som mig. Stella är så löjligt förtjust i "Kålle" som hon kallar Carro för, haha. 

Igår kväll var det föräldramöte med tävlingsgrupperna i simningen och jag har fortfarande skallen full med info från det mötet. Det är mycket man ska veta och göra. Och det är en helt ny värld det här, men en väldigt rolig sådan! Ett härligt gäng med tränare, föräldrar och simmare förstås. Det känns så sjukt att veta att vår dotter är en del av detta, hon är en av de utvalda som de satsar på och tror på. Stolt blir man ju förstås, men det är man ju för allt barnen gör! 
Själv var jag aldrig bra på något, det är väl därför jag tycker det är roligt för hennes skull 😉 
Hennes självförtroende behöver detta efter lite motigt i skolan! You go girl ❤️

Alfons har lekt med Elias hela eftermiddagen och kvällen, och de planerar sitt kommande kalas. Undrar just om de kan komma fram till något efter hundra olika förslag 😊 Det roliga var när de som första förslag sa: Laserdome-kalas! Med tanke på att de två kalas som har varit där i klassen, ja då har det varit två grabbar som sprungit ut pga rädsla för mörker... Alfons och Elias 😉 Så kalas där blir det inte. Haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0