Värmebölja...

Fy faderullan vad varmt det är. Mår så jäkla dåligt idag! Det har varit extremt på jobbet, fy f*n... Stackars patienter säger jag, synd om oss som jobbar men ännu värre för dem.
Kom hem nu och la mig i ett iskallt bad. Kallvatten har aldrig varit så skönt...

Ikväll ville Emma att jag skulle hänga med henne + en kompis till Storan och ta ett glas vin. Supertrevligt men just nu vill jag bara sova i ett svalt rum...som vi ju inte har 😉 men men.

Tuva är på simläger idag, som hon har väntat. Ojojoj. Igår fick vi panik-köpa 2 nya baddräkter då de andra blivit för små. Det var jag som var optimistisk, hon har haft dem väldigt länge.

Nä nu orkar jag inte skriva mer. Är för svettig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0