Onsdag kväll

Hemma igen efter en trevlig kväll med arbetskamraterna. Vi blev först bjudna på bubbel på jobbet och därefter middag på restaurang, inte illa! Det var väldigt trevligt. 
Men jag tillhör inte gänget som drog vidare på stan, utan låg hemma i sängen redan för en timme sedan 😊 

Kalventrecote och ett glas rött 😋🍷🍴

Jag och Jessica, även kallade Piff och Puff nuförtiden 😂😆😉

Dags att sova nu eftersom klockan ringer tidigt imorgon. 

Måste bara skriva att Alfons slöjdlärare ringde i förmiddags och skrämde slag på mig. Hon ringde och sa att Alfons har skurit sig på en kniv, på handen! Och jag bara tänkte: inte nu igen lilla olycksfågel... ❤️
Men det var inte så farligt, hade dock blött mycket. Tacksam för att hon ringde direkt när det hade hänt. 

Sov gott 💤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0