Prutt.

En skitkväll deluxe. Jag har väl pms...och tar väl åt mig mer än jag borde... Men varit så stressad och sur på jobbet för att vissa personer bara...grrrrr!! Gör så idiotiska saker helt enkelt. Och har trist attityd. Jag klarar inte av sånt just nu, idag.

Kom hem och skickade hem svärfar som varit barnvakt, givetvis vaknar då den minsta älsklingen och vägrar somna om. Jag som hade längtat efter ett bad...
Nyss kom han hem som varit och bowlat med sina klasskamrater. Det var visst han och Andreas, och två tjejer som jag inte vet vad de heter. Så trevligt med en dubbeldejt. Han hade INTE tyckt att det var okej om jag gick ut med tjejkompis + två killar kan jag lova.

Nu ska jag sova. Om jag kan. Ska bara störa mig på några fler saker först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0