Freeeeedag.

Fre...dags...mys... Trött.

Jag bygger ut snart och flyttar till eget sovrum. Henke störs inget av att ha Stella i sängen, verkar inte som det iallafall för de snarkar ikapp. Jag blir ju tokig!

Försöker NJUTA av barnen JÄMT för snart flyttar de hemifrån. Men! Det är svårt när Stella ser till att jag är trött som en zombie och de andra två slåss så hårstråna flyger. Även läxböckerna flyger en hel del.

Inget besök av morfar imorgon pga snöovädret och ev inget firande av Gunilla för Maja är krasslig. Det var det roliga :-( Ikväll ska Alfons kompis Nils sova över, det blir mysigt. Han har piffat så fint inne i sitt rum ♡ "Att piffa det är min grej det!"

Nästa vecka blir superkul, ska jobba som kock då! Och dagmamma. Och så uska. Tre jobb- det ni! ;-)

TREVLIG HELG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0