Hej hej






Hejsan svejsan!
Har inte bloggat på ett tag nu. Min samsung gick sönder så jag hämtade ut en ny iPhone, därför har jag inte haft bilder. Och blogga utan bilder är trist! 😄
Provar nya appen nu. Verkar funka okej. 

Jag njuter av en ledig helg! Mina lediga veckor försvann kvickare än jag hann säga SEMESTER. Idag har det varit ytterligare en dag med outhärdlig värme och vi har varit i Linghem och badat. Mys! 🏊

Nu sitter jag ute och njuter av lite svalare luft, plus ett glas vitt. Henke duschar av Stella som ska gå och sussa. Tuva och Alfons är på skolan och leker med Angelina och Nellie som de träffade på Himnabadet. 

Imorgon är jag sugen på att göra något annat, typ kolla in något slott eller så. Löfstad kanske?

Trevlig kväll..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0